SIND DAGHØJSKOLE FOR ALLE

Ønsker du at fordybe dig i din personlige udvikling?

Trænger du til en pause i hverdagen og et pusterum i livet?

Føler du dig psykisk sårbar?

Kunne du tænke dig en berigende hverdag i et trygt miljø?

Sind Daghøjskole giver dig muligheden for at deltage i mange spændende fag og værksteder.

Vi er en rummelig en rummelig daghøjskole med plads til alle - og vi har erfaring med kursister, der har oplevet perioder med tristhed, psykisk sårbarhed eller psykisk sygdom samt kursister som har følt sig alene og isoleret, og måske har haft svært ved finde en mening med livet.

Vi tilbyder STU-forløb for unge i alderen 16-25 år, Aktivitets –og samværstilbud for dem der er tilkendt førtidspension og har særlige fysiske, psykiske eller sociale udfordringer, og er tilkendt førtidspension samt aktiverings –og ressourceforløb for mennesker, der har flere udfordringer ud over ledighed, og som risikerer at komme på førtidspension, hvis der ikke bliver gjort en særlig indsats.

Som noget nyt tilbyder vi nu, at du eller evt. din familie kan betale selv.

Prisen er afhængig af, hvilket skema du ønsker og dette tilrettelægges sammen med dig. Læs mere under priser.

Vi tilbyder et særligt læringsmiljø, hvor der er små hold, fred og ro, og ikke mindst – plads til alle. Vores erfarne undervisere er her for at skabe et rummeligt og inkluderende fællesskab for alle.

Uanset om du ønsker at arbejde med din psykiske sårbarhed, ønsker at fordybe dig i personlig udvikling, ønsker at være på inspirerende værksteder eller bare vil tilbringe dine dage med meningsfulde aktiviteter, så sammensætter vi et skema, der passer til dig.

Kom og vær en del af vores fællesskab.

Kontakt os for at få flere oplysninger, rundvisning, priser og tilmelding.

Vi glæder vi os til at byde dig velkommen på Sind Daghøjskole!